... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

قَلبَین

مَا جَعَلَ اللهُ لِرَجُل مِن قَلبَینِ فِی جِوفِه 

 

خداوند برای یک مرد دو قلب در درونش قرار نداده است. 

 

سوره ی مبارکه ی احزاب،آیه ی4

نظرات 1 + ارسال نظر
ویثر جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:30

اگر ممکن توضیح دهید پس چگونه عشق خدا و ائمه و پیامبر با هم ممکن است ؟ پس آیا باید فقط عاشق خدا بود؟

سلام
اطلاعاتم توی این زمینه هنوز تکمیل نشده
بذارید خودم هم هنوز به نتیجه ی کاملی نرسیدم
این آیه هم آیه ی قرآنه و حرفی روش نیست
.
.
.
خودم دنبالشم ....
برام یه میلتون رو بذارید
اگه به نتیجه ای رسیدم خبرتون می کنم
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد