... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

حساااااااااااااااادت

 

 

صِحَةُ الجَسَدِ مِن قِلَةُ الحَسَدِ. 

حکمت 256 نهج البلاغه 

 

اگر هستی به دنبال سلامت 

شده از حضرت حیدر روایت 

که گفته : راز و رمز تندرستی 

بُود در اجتناب از حسادت 

 

حسین گلبو -یک سبد گل از گلستان علی علیه السلام

نظرات 2 + ارسال نظر
... پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15

...
تحمل می کنم بی تو به هر سختی
به شرطی که بدونم شادو خوشبختی
...

سفر به تعالی جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 http://safarbetaali.mihanblog.com/

سلام دوست من
وبت رو خوندم ازش خوشم اومد زیبا بود با اجازه لینکت کردم
بهم سربزن خوشحال میشم نظرت رو بدونم
دوستان واقعی جواهرانی هستند گرانبها که بدست آوردنشان سخت و نگه داشتنشان سخت تر است .
به رسم همیشگی
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد