... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

حب ستایش

 

 

دوست داشتن مدح و ستایش از محکم ترین فرصت های شیطان است. خود را از تندی مدح و ستایش نگه دارید که در دل باد خبیثی (از کبروغرور) ایجاد می کند.

 امیرالمومنین علی علیه السلام  

میزان الحکمه / ج11/ ص5474

نظرات 3 + ارسال نظر
گمنام سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:24 http://derafsh.blogsky.com

سلام بر شما
آجی گلم خیلی خوشحال شدم اومدی..
قبلا انگار abc بودی نه nbc ! نمیدونم ولی اون تو ذهنم بود..
چون بی اجازه لینکم کردی منم بی اجازه لینکت می کنم..


التماس دعای شدید.. چون نمازای شما هفتاد برابره!!!

و ظهور نزدیک است..

گمنام چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:37 http://derafsh.blogsky.com

سلام بر شما
آغاز عید عاشقی بر شما آجی عزیز مبارک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:08

مفید بود. ناب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد