... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

شیطان

شیطان
اندازه یک حبّه قند است
گاهی می افتد توی فنجانِ دلِ ما
حل می شود آرام    آرام

بی آنکه اصلا ً ما بفهمیم

و روحمان سر می کشد آن را
آن چای شیرین را
شیطان زهرآگین ِدیرین را
آن وقت او خون می شود در خانه تن
می چرخد و می گردد و می ماند آنجا
او می شود من...

نظرات 3 + ارسال نظر
حوراء چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:10 http://www.taranomentezar.mihanblog.com/

سلام عزیزم...

خوبی گلم؟
عزیز جات تو کلاس خیلی خالیه...
وقتی نیستی ، نبودنت رو به طور شدید حس میکنم...
کاش بودی...
کاش بازم بیای...

...جونم ...
دلم برات خیلی تنگ شده...
متن خیلی زیبا بود...

همیشه برای سعادتت و خوشبختی ات و عاقبت به خیری ات دعا می کنم....

سلام عزیز دل
ببخش منو اگه دیر جوابت رو دادم و
اینکه یه تغییر کوچولو توی نظرت دادم تا بتونم جوابت رو بدم
اسمم رو با آخرین جمله ت رو پاک کردم

خب چه خبر؟
خوش می گذره ؟
باور کن هربار میرم حرم یادت می کنم
یاد اون زیرت آل یاسینی که با هم روبروی ضریح خوندیم میوفتم و بازم برات آل یاسین می خونم
من که اینجا توی تنهایی بسر می برم و کلاس و درسم هم تعطیله و حوصله ی خوندن ندارم
نمی دونم چم شده باید کلی عزمم رو جزم کنم و برم سراغ کتاب هام
فقط هرروز می بینمشون و دلم شور میزنه که نکنه نرسم بخونم و شرمنده ی حضرت معصومه سلام الله علیها بشم
خواهری دعام کن تا بتونم روسفید از امتحانات حوزوی و اخروی بیام بیرون
یاعلی
التماس دعا

بنده خدا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 http://ganfadayerahbar.blogfa.com

سلام مطلب خیلی قشنگیه.وبلاگت هم خیلی خوبه اگه تونستی یه سر به منم بزن

آجیل سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

نمی خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد