... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

آقام امام رضا علیه السلام

  

سفارشات آقا امام رضا(علیه السلام)
به بنده های خدا

این صحبتها را حاج آقای قرائتی بیان کردند

1-راست بگویید...هر چه می گویید راست بگویید!!! 

روزی یک آقا آمد به محفل ما پدرم گفت غذا خورده اید؟؟؟

گفت بلی..پدرم گفت راست میگویی یا دروغ؟؟گفت دروغ...

بازاریهاوکسبه و...راست بگویید...

2-اماتندار باشید خیانت در امانت نکنید...
هر کس مغز مردم را در اختیار دارد سرمایه بزرگی دارد.

در واقع وقت آنان و مغز آنان امانت در نزد ماست.

3-حرف نزنید!!! 

یعنی در چیزهایی که  اطلاعات دقیق نداریم اظهار نظر نکنیم...

فکر کنیم حرف بزنیم...

4-دیدن همدیگر....محبت کردن به هم دیگر!!!
بهشتیان به هم سلام می دهند...(روابط نزدیک وحسنه در بهشت)

5-آبرو ی هم دیگر را نریزیم...
امامم رضا میگوید اگر ابرو کسی را بریزید من نفرینش میکنم..

نظرات 1 + ارسال نظر
آجیل سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:44

با سه خیلی موافقم.ان شاالله که همینطوری بشم.
شماره ژنو انگار اشتبا نوشتی غلط املایی فککنم داره یه نیگا بنداز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد