... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

هیسسسسسسسسس!!!

 

 

امام علی (علیه‌ السلام):  

 

الصَّمْتُ یُکسِْیکَ ثَوْبَ الْوَقَارِ ویَکْفِیکَ مَؤُونَةَ الإعْتِذارِ.

 

سکوت (به موقع)، لباس وقار بر اندامت می‌‌پوشاند و از رنج معذرت‌خواهی رهایت می‌کند.

 

عیون الحکم والمواعظ، ص 21

 


سلام   

نگاهی نو در راستای احادیث 

از شما دوستان خواستارم نکته ای ِحدیثی ِحتی خاطره ای در رابطه با این حدیث برای ما به یادگار بگذارید. 

و من الله توفیق 

1 .امام سجاد (ع) می فرماید :

مومن سکوت می کند تا سالم و سلامت بماند و سخن می گوید  تا ( از گفتگو با دیگران ) غنیمت گیرد .(یکی از همسنگران وادی عشق)

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی از همسنگران وادی عشق چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:25

امام سجاد (ع) می فرماید :
مومن سکوت می کند تا سالم و سلامت بماند و سخن می گوید تا ( از گفتگو با دیگران ) غنیمت گیرد .

سیاه مشق جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:59 http://zeinab61.blogfa.com

اَللّهُمَ صَلّ عَلی مُحَّمَدٍ وَ آلِ مُحَّمَدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم
روز جمعه است و روز خاص صلوات بر محمد و ال محد:
پیامبر خدا صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم : مَن صَلّى عَلَیَّ فی کتابٍ‏لَم تَزَلِ الملائکَةُ تَستَغفِرُ لَهُ مادَامَ اسمِی فی ذلکَ الکتابِ . (کنز العمّال : 2243 منتخب میزان الحکمة : 332)
هر کس در نوشته‏اى بر من درود فرستد ، تا زمانى که نام من در آن نوشته موجود باشد ، فرشتگان پیوسته براى او آمرزش طلبند

احادیث دیگری هم هست.:
http://zeinab61.blogfa.com/post-49.aspx
ممنون می شم شما نیز روایات زیبا و پر نوری رو که خونده اید برای من بگید تا استفاده ببرم.
پایدار باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد