... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

ازدواج پربرکت

قال امام محمدالصادق علیه السلام:


من ترک التزویج مخافة الفقر فقد اساء الظن بالله-عز و جل-، ان الله- عز و جل - یقول: «ان یکونوا فقراء یغنهم الله من فضله.»


هر کس از ترس فقر ازدواج نکند نسبت‏به لطف خداوند بدگمان شده است. چرا که خداوند می‏فرماید: اگر آنان فقیر باشند خداوند از فضل و کرم خود بی نیازشان می‏کند.

من لا یحضره الفقیه، ج 3، ص 251

سلام   

نگاهی نو در راستای احادیث 

از شما دوستان خواستارم نکته ای ِحدیثی ِحتی خاطره ای در رابطه با این حدیث برای ما به یادگار بگذارید. 

و من الله توفیق

نظرات 1 + ارسال نظر
زری شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 http://mamanzari.blogfa.com

یامبر اکرم (ص) :

هر کس حلول ماه ربیع را به دیگران مژده بدهد، من بهشت را به او مژده خواهم داد !

حلول ماه ربیع مبارک ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد