... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

الهی و ربی من لی غیرک؟؟

بیاید  

 

الهی و ربی من لی غیرک؟؟ 

 

رو زمزمه ی شبانه روزیمون کنیم 

اونوقته که دیگه هیچکس رو نمی بینیم و.... 

فقط و فقط ایاک نعبد و ایاک نستعین رو به معنای واقعی باور می کنیم... 

 

 

ترجمه:خدای من!! چه کسی رو غیر از تو دارم؟؟ 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Se7eN پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 http://kaboosemodern.blogfa.com

خدایا، مرا ببخش..

خدایا مرا ببخش که بنده تو بودم اما بندگیت را نکردم..

خدایا مرا ببخش که عاشق شدم. مرا ببخش که عاشق غیر از تو شدم..

خدایا مرا ببخش که درب خانه دلم را به روی غیر از تو گشودم..

خدایا مرا ببخش که از یاد بردم که القلب حرم الله. لا تسکن غیر الله..

خدایا مرا ببخش که غیر تو را به خانه قلبم ساکن نمودم..

خدایا مرا ببخش

آجیل سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:56

این روزا بود که پرکشیدیا...
حالا چی میگفتی به خدا؟! هان؟؟؟؟

آخ که پرم بدجور شکسته بود...
در هر خونه ای رو زدم...
همه رو تو خونه ی دلم جا دادم گفتم شاید درست بشه که نشد...
هر روز روی یکی از رفقا فکر می کردم که کدومشون رو...
دیدم نمشه.... هرکی بفکر خودشه.... صبح تا شب داد میزدم....میگفتم
خداااااااااااااااااااااا
من هیچکس رو بجز تو ندارم
ایمانم خیلی قوی نبود ولی باز اینو تکرار می کردم.....
خداهم که صدامو شنید گفت من صداتو می شنوم می خوای بگم ....میخوای هم صدات بشم ؟
با این که اصلا انتظارش رو نداشتم...آقا سیدم رو گذاشت جلوی پام....لال شدم
حالا هم هروقت کمک می خوام فقط میگم
خداااااااااااا من همونیم که جز تو کسی رو ندارم....همونیم که فقط تورو دارم...........
اون وقته که..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد