... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

وای بر من...

الهی وای بر من اگر دلی از من برنجد... 

 

 

الهی نامه ی آیت الله حسن زاده آملی

نشانه ی سستی و ضعف دین

  

لباس ضخیم بپوشید  

زیرا هرکس لباسش نازک و بدن نما باشد  

نشانه ی سستی و ضعف دین اوست. 

حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام 

بحارالانوار/ج77/ص87 

 

بارز ترین درجه ی زن

بارزترین درجه ی زنان سه چیز است: 

 

1.پوشیدن چشم از نامحرمان 

 

2.پوشیدن تمام اندام از بیگانگان 

 

3.کم و باحیا از منزل بیرون شدن 

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله 

 سفینه البحار/ج2/ص298 

بر تو ای زن....

برای زن مسلمان جایز نیست که روسری و پیراهنی برتن کند که بدنش رانپوشاند.

امام صادق علیه السلام 

وسایل الشیعه/ج3 

مسلمان بمیرانم........

 

رَبّنا اَفرِق عَلَینَا صَبراً وَ تَوَفّنَا مُسلِمینَ.

 

خدایا به ما صبروشکیبایی ده و مارا به آیین اسلام بمیران.

سوره اعراف 126

رهایی از غفلت

از آیت الله بهجت دامت برکاته می پرسند: 

 

چه کنیم تا از غفلت رها شویم؟ 

  

 نماز بخوانید وواجبات را در اول وقت انجام دهید

 

نوافل و مستحبات را نیز انجام دهید

قرآن را زیاد بخوانید.

 
  

چقدر دعا برای بازی فوتبال؟؟؟؟؟

اگر مردم ما فقط به اندازه ی برد بازی فوتبال  

برای ظهور آقا عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا می کردند  

می دونید تا حالا چه اتفاقی می افتاد؟؟؟

 

شاید این جمله زیاد به گوشمون خورده باشه

ولی بیاید یه بار دیگه وقت بذاریم و روش فکر کنیم 

 

 

 

استاد محمد شجاعی

بیاید با هم دعا کنیم............

کمترین کاری که می تونیم برای مولامون ، اماممون  

 

حجة ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف کنیم

 

دعاست  

و دعاست  

و دعا

سخت ترین لحظات زندگی

سخت ترین لحظات زندگی اگه بخاطر قرب به خدا باشه

 

اون وقته که زیبا می شه و ندای

 

ما رأیت الا جمیلا سر میدیم 

استاد تاریخ اسلام

اینبار هم مراببخش

رَبَّنا لا تُؤاخِذنا اِن نَسینا أو اَخطَأنَا 

  

 

پروردگارا ما را بر آنچه به فراموشی یا به خطا کرده ایم مؤاخذه مکن 

 

سوره بقره286