... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

جزیره خضراء

 

 

از حضرت آیة الله بهجت دامت برکاته پرسیدند:  

آقا! این همه بحث راجع به جزیره خضراء می‌شود، واقعا جزیره خضراء کجاست؟ حضرت آیة الله بهجت فرمودند: جزیره خضراء آن دلی است که امام زمان(عج) در آن تاب بیاورد، اگر امام زمان علیه السلام در دلت آمد، آن دل جزیره خضراء است، مردم باید دور این دل بگردند. کجا می‌گردی دنبال جزیره خضراء؟! امام زمان همراه توست، چرا ما باید حضرت را منحصر و محصور در آنجا بکنیم؟! من بگویم امام زمان در جزیره‌ای در فلان کشور تشریف دارند، نخیر، یقینا بدانید که امام زمان علیه السلام از رگ گردن به من و تو نزدیکتر است. گوهری کز صدف کون و مکان بیرون بود طلب از گم شدگان لب دریا می‌کرد

نظرات 2 + ارسال نظر
فطرس شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:00 http://www.rozegare.blogfa.com

سلام
بسی عالی

اگر امام زمان علیه السلام در دلت آمد، آن دل جزیره خضراء است، مردم باید دور این دل بگردند. کجا می‌گردی

مهدی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 http://www.aliasghariha.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشی.
وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید.
به امید پیشرفتهای بیشتر.

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد