... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

الهی و ربی من لی غیرک؟؟

بیاید  

 

الهی و ربی من لی غیرک؟؟ 

 

رو زمزمه ی شبانه روزیمون کنیم 

اونوقته که دیگه هیچکس رو نمی بینیم و.... 

فقط و فقط ایاک نعبد و ایاک نستعین رو به معنای واقعی باور می کنیم... 

 

 

ترجمه:خدای من!! چه کسی رو غیر از تو دارم؟؟ 

 

تو و مردم

 دو چیز رو اصلا یاد نکن: 

بدی مردم بر تو و احسان تو به مردم 

 

مطمئن نیستم کدوم معصوم؟ توی یکی از کتاب درسی هام نوشتم 

فکر میکنم  امام علی علیه السلام  فرموده باشند 

بهر حال یاد نکنید 

لبخند خدا

اگر می خواهی لبخند خدا را ببینی 

بگذار اشک هایت را فقط او ببیند.....

دلتنگی

توی این عالم فانی که همش رو به فناست

یک دل دارم که اون هم مال امام رضا علیه السلام ست

صلوات

 

بر روی زمین و آسمان ها و کرات 

در بین مناجات و تمام کلمات 

زیباتر از این دعا ندیده ست کسی

بر خاتم انبیا محمد صلی الله علیه وآله صلوات  

 

میلاد 

 

خاتم النبیین و ششمین پیشوای مؤمنین 

 

مبارک 

 

  

سرزنش

هرکه مومنی را بخاطر گناهی سرزنش کند،نمی میرد مگر آن که همان را  مرتکب می شود.                 

پیامبراکرم صل الله علیه و آله

حباب خود پرستی

خوشا آنان که از خود دیده بستند  

 

 حباب خود پرستی را شکستند 

 

 

سودای عشق

 ای وجودت بهترین تفسیر عشق 

 عاشقم کن بهترین سودای عشق

پشیمانی و سلامت

ثمره ی تفریط و کوتاهی پشیمانی است  

و ثمره ی دور اندیشی سلامت.  

مولای متقیان علی علیه السلام

بهترین عبادت

بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند ،  

 انتظار فرج و گشایش است. 

 امام موسی کاظم علیه السلام

بهترین ذکر

بالاترین ذکر به نظر حقیر ذکر عملی است 

یعنی ترک معصیت در اعتقاد و عمل 

همه چیز محتاج به این است و این محتاج به چیزی نیست و مولد خیرات است. 

 

آیت الله بهجت رحمة الله علیه

عید مبارک!!!!!!!!!!

 

امان از آن زمانی که بیفتد به روی نامه ام چشمان مهدی (عجل الله)  

دلش می گیرد و با چشم گریان گوید : 

 

این هم از یاران مهدی(عجل الله) 

 

  

 ولایت عهدی مولا عجل الله مبارک 

  

آرامش و تشویش

راستی مایه ی آرامش و دروغ مایه ی تشویش .  

 

پیامبر معظّم صلی الله علیه و آله 

منت

کار نیک را با منت باطل مکن.  

امام علی علیه السلام

نیاز به ادب

مردم به ادبِ (فرهنگ و تربیت) درست ، نیاز مندترند ، تا به طلا و نقره . امام علی علیه السلام

دعا

دعای انسان برای برادرش در غیاب او روزی را فراوان کند  

و از ناخوشی و بدی جلوگیری کند.  

امام صادق علیه السلام

نگاه به عیوب

به عیوب دیگران نگاه نکنید مثل مالکان ، بلکه به عیوب خود بنگرید چون بندگان.  

امام صادق علیه السلام

خود راضی

آنکه از خودش راضی شود ، ناراضیان از از او فراوان شوند. 

امام هادی علیه السلام

صبر

صبر پوششی است برای گرفتاری ها و یاوری است بر پیشامد های ناگوار. 

پیامبر معظّم صلی الله علیه و آله

عزت و بزرگواری

آن کس که در خود احساس عزت و بزرگواری نمود ،هیچوقت آن را با معصیت خوار نمی کند.  

مولای متقیان علی علیه السلام