... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

صفات بهشتیان

heaven
 

آیا کسى را که فرداى قیامت ، آتش بر او حرام است به شما معرّفى نکنم؟ 

  

 گفتند : آرى ، اى پیامبر خدا.
 

فرمود : کسى که متین ، خونگرم ، نرمخو و  آسانگیر باشد. 

 

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله  

سلام 

نگاهی نو در راستای عمل به احادیث

از شما دوستان خواستارم نکته ای ِحدیثی ِحتی خاطره ای در رابطه با این حدیث برای ما به یادگار بگذارید.

و من الله توفیق 

 

۱.من که سعی می کنم متین باشم و خونگرم و نرمخو و زندگی رو به خودم سخت نمی گیرم دنیا برام بهشت شده.... امیدوارم خدا بهشت آسمونیش هم بهم عطا کنه .   (خانوم ن) 


نظرات 1 + ارسال نظر
آجیل سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:39

بگم کیه؟!

چی بگی کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد