... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

تشنه ی آب ....

 

 

 

یک نفر نزد عالمی رفت و از او دستو العملی خواست تا شب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را ببیند 

 عالم به او چنین دستورالعملی را داد: 

 "به همسرت بگو امشب برای تو غذای شوری درست کند و تو پس از غذا اصلا آب نخور !! " 

 شخص هم این دستورالعمل را اجرا کرد و صبح عصبانی محضر عالم رفت..... 

 با لحنی بدهکارانه به عالم گفت: پس چرا دستورالعمل شما برای من نتیجه ای نداشت؟  

 عالم با لبخندی ریز گفت: مگر خواب ندیدی؟ چه دیدی؟ 

 شخص: من فقط خواب آب دیدم 

 عالم: خب چون تو فقط تشنه ی آب بودی....پس خواب آب دیدی 

 

اما اگر..... 

نظرات 5 + ارسال نظر
آتوسا چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 16:36

اما اون جور تشنه شدن خیلی سخته....
:(

صد البته
اما ممکنه

رضا رمضانی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:32 http://www.alqameh.blogfa.com

بهترین الگو و اسوه برای منتظران حضرت مهدی، حضرت عباس علیه السلام است.

ما در این جا به رجز ها و حماسه سراییهای آن بزرگوار می پردازیم.

اشعار، شعار ها و رجز های هر شخصی برگرفته از شعور، افکار و امیال اوست

حضرت عباس به هنگام حمله برای آب آوردن چنین رجز می خواند.

نفسی لسبط المصطفی الطهر وقی***انّی انا العباس اغدو بالسّقاء

جان من فدای فرزند پاک مصطفی باد.منم عباس که با مشک برای سیراب کردن تشنگان می آیم.

عاشقام امام زمان در دعای ندبه چند بار«بنفسی انت»، جانم فدایت را می گویند،اما آیا مانند عباس برای امام زمانشان هستند؟
با تشکر
با ما هم سری بزنید

معصومه یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:34 http://www.sahel-darya.blogfa.com

باسلام خدمت دوست گرامی من آپم
خوشحال میشم بیایید واگر در ختم قرآن شرکت میکنید ممنون میشم خبر بدید

هادی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57

مطالبتان بسیارزیباوپربارندان شاء الله بتونیم توزندگی بکارشون ببریم،درپناه حق موفق هستیدان شاء الله موفق ترباشید!

.... جمعه 5 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:03

ما دچار گرسنگی و فقر مذهبی و فرهنگی هستیم و حالا حالا ها کار دارد تا تشنه ی معنویت و زیارت منجی شویم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد