... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

مشمولان شفاعت

 

  

 

مشمولان شفاعت چهار دسته اند که من، روز قیامت، شفیع آنها هستم: 

 

1ـ یارى دهنده اهل بیتم علیهم السلام 

2ـ برآورنده حاجات اهل بیتم علیهم السلام به هنگام اضطرار و ناچارى 

3ـ دوستدار اهل بیتم علیهم السلام به قلب و زبان 

4ـ و دفاع کننده از اهل بیتم علیهم السلام با دست و عمل.  

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله


سلام   

نگاهی نو در راستای احادیث 

از شما دوستان خواستارم نکته ای ِحدیثی ِحتی خاطره ای در رابطه با این حدیث برای ما به یادگار بگذارید 

و من الله توفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد