... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

دادرس

در هیچ دلی نیست بجز تو هوسی 

ما را نبود بغیر تو دادرسی 

کس نیست که عشق تو ندارد در دل 

باشد که به فریاد دل ما برسی 

امام خمینی    رحمه الله علیه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:40

وای خدا جون خیلی دوست دارم

غریبه شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:15

برای اینکه یک وبگاه چسبنده یعنی سایتی پر بازدید داشته باشید لطفا نکات زیر را رعایت کنید
۱-انتخاب نام مناسب برای سایت. نامی که در یاد بماند domain
2-بروز رسانی بطور مکرر update
3-پاسخ دادن به نظرات کاربران client
4-انتخاب قالب مناسب و سبک که با سرعت بالا لود شود loading . توجه کنید از قالبهایی استفاده شود که در طراحی از table های خرد استفاده شود تا با به تدریج load شدن مانع از خستگی کاربر شود.
5-تغییر ماهیانه ظاهر سایت
6- اطلاع رسانی در ایستگاههای تبلیغاتی و لینک کردن در مجامع اینترنتی مثل تالار های گفتگو
لطفا حمایت کنید . انجمن علوم متن آزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد