... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

... من الغریب ... الی القریب ...

من همچنان غریبه ترین غریبه ها.....تو همچنان از همه نزدیکتر....

جوانان

از طرف من به جوانان بگویید چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته است بپاخیزید و اسلام و خود را دریابید. 

حاج ابراهیم همت

نظرات 2 + ارسال نظر
افسوس سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:40

افسوس که فتنه ی جهانی دنیا را درنوردیده. درست است که طرفداران حق دیروز همان طرفداران حق امروزند ولی افسوس آنها خوابند حق را هم با فریب به آنها غلط نشان داده اند کاش شهدا ما را بیدار میکردند تا از پشت ظاهر بشردوستانه ی این امپراطور جهانی چهره ی روباه صفتش را میدیدند.جهان منتظر فریاد بیداری است برای تحقق آن دعا کنیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 17:53

از خون شهیدان شرمنده ایم تنهاییم و درمانده ولی امیدوار . امید است که امید دهان عالم باری دیگر امید دهند که امید را به مظلومان نا امید بازگردانیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد